Bliv synlig i medierne er en konkret guide til hvordan PR og medieomtale kan bruges som værktøj til at skabe øget synlighed om din virksomhed og produkter, så du får mere gang i forretningen.

Julie Lindegaard giver konkrete værktøjer til hvordan du kan forberede dig, før du kontakter journalisten med den gode historie i din virksomhed.

Bogen indeholder også en guide til den gode pressemeddelelse og om hvordan du sikrer, at pressemeddelelsen ender på den rigtige journalists skrivebord - og bliver læst.

Julie Lindegaard

Julie Lindegaard driver virksomheden Lindegaard (lindegaards.com) med base i Svendborg, hvorfra hun underviser og rådgiver om brugen af PR samt leverer kommunikation og journalistik til virksomheder og organisationer.

Hun er uddannet journalist og har været selvstændig siden 2001. Hun er formand for det sydfynske erhvervsnetværk Ge9 (www.ge9.dk), og er medlem af WOW.

Bliv synlig i medierne
Julie Lindegaard
Børsens forlag 2008
112 sider.
Pris kr. 199,00 inkl. moms

 

 
 
 
 
Tilbage til forsiden